Тушонка купити України, каші з м'ясом,
горошок кукурудза ІРП МРЕ mre паштет м'ясо рецепти
свинина яловичина курка кулінарія гречка перловка
овочеві консерви
Інші портали про нас:
.ua
Рідкісних українських виробників продуктів харчування вдається викрити в
креативності та інноваційності, але винятки є. Компанія «Одесспродкомплекс»,
яка виробляє паштети, зробила ставку на соціальні мережі і сьогодні продає
тушонку своєї преміальної торгової марки Tushe виключно через інтернет.
Переважно, завдяки розкрутці в соціальних мережах, де у комбінату майже 40 000 передплатників.
Торгову марку Tushe вивели на ринок два роки тому.
Це продукція преміум-класу - в складі просто більше м'яса.
Всього під брендом Tushe компанія випускає 32 видів продукції:
крім тушонки є також паштети, сальтисон, горошок, кукурудза і каші з м'ясом ...
Продавати їх з самого початку планували тільки через інтернет.
«Спочатку ТМ виводили з метою продавати безпосередньо споживачеві,
прибираючи дві ланки з ланцюга «Виробник-дистриб'ютор-Торгова Мережа-Покупець»
і приводячи до виду «Виробник-Споживач». Звичайно така схема теж веде
за собою накладні витрати - наприклад, реклама, але в значній мірі менше,
ніж ланцюжок в первісному її вигляді. Це в свою чергу дозволило потенційну
прибуток «відсутніх ланок» вкладати в якість », - пояснив AIN.UA
керівник онлайн-напрямку «Одесспродкомплекс» Кирило Соколовський.
Сама ідея продавати через інтернет прийшла йому в голову завдяки захопленню страйкболом.
Тушонка входить в обов'язковий «джентльменський набір» страйкболістів, тому гравці в страйкбол -
активна цільова аудиторія. «А де найкраще шукати страйкболістов? У групах соцмережах
і на форумах звичайно », - зрозумів Кирило. Він домовився з власниками таких
груп, запустив рекламну кампанію Tushe і пішли перші продажі.
Потім Соколовський дізнався про SMM і з'ясував, що ЦА Tushe набагато ширше -
це не тільки страйкболісти, а й рибалки, мисливці і туристи. Досить великий відсоток також
склали холостяки і одружені дами. Кирило запустив власні групи
Tushe у соціальних мережах.
На думку Соколовського, «Відгуки, залишені в соц мережах», викликають довіру,
оскільки можна подивитися профіль людини, який написав повідомлення.
А відгуки на сайті такого ефекту не дають ».
«Tushe не продається не через інтернет. Крім випадків, коли купили через інтернет
і ставили собі в магазині. Але за подібними випадками ми не стежимо », - говорить Кирило.
Продукція Tushe є в невеликих магазинах, але виключно з ініціативи самих рітейлерів -
спеціально роздробі цю торгову марку ніхто не пропонує.
А ще Кирило розробляє для Tushe вендінговий автомат -
це буде другий канал продажів крім інтернету.
Хіба мало, де і коли захочеться покуштувати яловичого паштету ...
.ua
У 2015 році компанія «Одесспродкомплекс» випустила преміум-консерви
тм Tushe, які вирішила продавати через соціальні мережі та власний
інтернет магазин. У планах - розвиток власної мережі вендінгових апаратів.
Продукція сегмента преміум: в складі велика частка м'яса. під брендом
Tushe компанія випускає 32 позицій м'ясною, овочевою та фруктової продукції.
Кирило Соколовський розповідає, що аудиторію вони збирали за допомогою
комерційної реклами в соціальних мережах - просування постів, опитувань і банерної реклками.
«Інтерфейс в звичній соціальній мережі зручний для користувачів, і будь-який
людина знає, де розташована кнопка «написати повідомлення» і як подивитися
контакти. Відгуки, залишені в соцмережі, викликають довіру, оскільки
можна подивитися профіль людини, який написав повідомлення. А відгуки на
сайті такого ефекту не дають », - пояснює Кирило Соколовський.
Крім зручного інтерфейсу, конкурентна перевага марки - це низька
ціна від виробника. Соколовський стверджує, що навіть з урахуванням витрат
на доставку ціна продукції залишається вигідною в порівнянні з товарами
аналогічної якості в звичайних супермаркетах. Соколовський каже,
що лідерами продажів є дві категорії: тушонка і каші.
Продукція ТМ Tushe є в невеликих магазинах, але виключно за
ініціативою самих рітейлерів, спеціально роздробі цю торгову марку
ніхто не пропонує. Крім соціальних мереж, «Одесспродкомплекс» продає
продукцію на OLX і на Prom.ua, де представлені торгові марки для оптових продавців.
Покупців Tushe можна назвати лояльними: 80% клієнтів повертаються
за повторними покупками, а частка продажів через інтернет з кожним місяцем зростає.
Компанія тестує вендінговий апарат з продажу своєї продукції.
«Коли пройде етап тестування, то запустимо вендінговий проект одночасно
з підтримкою в інтернеті та соціальних мережах », - пояснює Соколовський.
«Ми будемо розширювати асортимент Tushe. Наша перевага в тому, що
ми самі виробляємо обладнання, на якому будемо випускати нові продукти »,
- зазначає Кирило Соколовський.
www.nakolenke.club
У соціальних мережах часто трапляється реклама різних промислових і
продовольчих товарів. Це стало нормою. Але бувають по-справжньому
несподівані і цікаві знахідки. Наприклад, тушонка торгової марки Tushe,
випускається підприємством "Одессапродкомплекс". Так, це зовсім не підпільний цех,
де в банк закочують котиків і собачок, а сучасна фабрика, з новим
обладнанням, сертифікатами якості, досвідченим персоналом.
Tushe - український бренд, яким країна може пишатися.
Тому й не дивно, що нові технології використовуються і в реалізації
продукції. Зокрема, бренд тушонки має свої групи в соціальних
мережах, через які і продає товари.
Сумарне кількість передплатників у спільноти майже 45 тисячі осіб.
І не забувайте, що реальні покупці не завжди складаються в групі,
їх набагато більше.
Що потрібно знати про Tushe?
1. Ця оригінальна марка на ринку з 2015 (Підприємство працює з 1999р).
2. Продукт відноситься до преміум - категорії. Тобто, в складі рівно з
тільки м'яса, скільки повинно бути.
3. Асортимент нараховує 32 видів продукції. Це не тільки тушонка,
але і паштети, каші з м'ясом, сальтисон, інші продукти
4. Марка спочатку створювалася під інтернет-продажу.
Онлайн-торгівлею компанії керує Кирило Соколовський. За його словами,
такий спосіб продажу набагато вигідніше. Реклама в соціальній мережі обходиться
набагато дешевше, ніж традиційні схеми продажів. З ланцюжка просто
вивели дистриб'юторів і торгові мережі. Плюси від цього відчули не тільки
виробники, а й покупці. Перші кладуть в кишеню 100% роздрібної
вартості за вирахуванням податку, другі не переплачують за послуги посередників.
Збільшилася прибутку відразу ж інвестується у виробництво. якість
поліпшується, асортимент розширюється. Задоволені всі, включаючи державу,
якому чесно сплачуються податки з продажів.
Соколовський сам придумав ідею просування продукту. Як все починалося?
Нинішній керівник відділу інтернет-продажів зробив ставку на людей,
які купують тушонку постійно. До них відносяться любителі екстремальних
видів спорту, страйкболісти. Ці люди зазвичай добре знають один одного.
Тому їх схвалення миттєво стає природною рекламою бренду.
Далі Соколовський вирішив розширити аудиторію ТМ Tushe. До страйкболістов
додалися любителі походів, туризму, рибалки та мисливці. поступово
інформація про смачну і якісної тушонці вийшла за межі вузького кола
зацікавлених людей. До аудиторії приєдналися холостяки, люди, які не
занадто люблять і вміють готувати.
Соколовський вважає, що основну роль зіграло те, що для української
публіки соцмережі зручніше, звичніше, і давно стали одним з інструментів торгівлі.
Покупець завжди може зайти на сторінку продавця, дізнатися, хто він і звідки.
Що цікаво, керівництво не припиняє роздрібну торгівлю офлайн-точок
своїми товарами. Соколовський вважає, що якщо хтось хоче перепродавати
Tushe, це ніяк не зашкодить заводу.
Поки ж залишається побажати українському виробнику успішного розвитку.
Адже на ринку зараз не так багато м'ясних консервів, якість яких
дійсно відповідає чинним стандартам.